İnsanın kendi yalnızlığından kurtulmaya çalışmasının bir anlamı yoktu. Vazgeçmemek gerekiyordu bundan, ömür boyu. Bu boşluk sadece bazen, bazen doldurulabilirdi. Bazen!
Hangisinin daha kötü olduğunu bilmiyor: Geri kazanamayacağı bir geçmiş mi, yoksa fazla dikkatli bakarsa onu mahvedecek bir şimdiki zaman mı? Bir de gelecek var. Baş döndürücü bir uçurum.