Her fırsat nimet olmaz; bazen daha hayırlısına açılan kapıdır. Kalp yaklaşanı hisseder, sabır o yola güç verir. İyi bir kalp ise insanın dünyadaki en büyük servetidir:)
İyiler hep yanımızdaydı; ince, sakin, gösterişsiz… Bu yüzden çoğu zaman göremedik. Kötüler ise bir şekilde kendini ortaya koydu. Rabbim kalbi güzel olanlarla karşılaştırsın:)
-Bu hayatta üç yanlışım oldu Olric
-Ne gibi efendim
-Tanıdım, inandım, güvendim
Ama bir tane doğrum oldu
O nedir efendim
-Sevdim Olric.fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür...