Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız.
Tesadüfler bile,
biraraya getiremeyecek.
Sonra da belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.
Güzel olan her şey yarım kalır,
Filmler en güzel yerde sonlanır,
Çok mutluyum dediğin yerde, hüzün kendini hatırlatır,
Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır,
Vefa az, Sadakat sınırlıdır
Verilen sözlerin ömrü kısadır,
Çok seversin, çok çabuk gider,
Güzel rüyalar yerinde biter ve güzel olan ne varsa, sevdiğin bir şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır...
Cahit Zarifoğlu