üç adamı astılar
iki minare arasında
istanbul'un mavi göğünde
ben dördüncüydüm
beni unuttular
bindokuzyüzyetmişdört haziranında
unutulmuş sayılmam
ben o kahramanlardan çömezdim
onları çok severdim
eğer varsa cennete git deniz gezmiş
cennet varsa
ki yeriniz orasıdır
görüşürüz ölünce
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve biz, milyarlarca, aşkın, yalanın, alçaklığın, kahramanlığın; kapıları, kapakları, kuş uçurmaz uzaklıkları ve ayrılıklarıyla, kahrolası yasaklarıyla, bu acayip kaos karanlığında, biz ikimiz! İki müthiş hasret, iki parça can...