mel

Ölüler Konuşamaz Yorumu
Puan vermedi·496 syf.··
2022 1. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 27 Ocak 2022 19:29
Öncelikle kitabı 2-3 gün önce bitirdim ama hasta vs oldum yorumunu yazamadım. Kitap gerek konusu olsun gerek yazım dili olsun beni çok kendine bağlayan bir kitaptı. Ben şahsen yazarın diliyle yani 3. kişi ağzından kitap okumayı pek sevmem bu kitapda 3. kişi ağzından ama ben çok beğendim lütfen bu yüzden ön yargınız oluşmasın. Kitap beni her saniyesinde şaşırtan ve ağzım açık okuduğum nadir kitaplardan çünkü normalde kitap okurken ileride olucak şeyleri tahmin edebilirim ama bu kitapda pek edemedim. Katilin spoilerini yemeseydim daha çok şaşırıp seveceğimden eminim ama tiktokdan spoilerini yedim siz sakın yemeyin ve şok olucağınıza yemin bile edebilirim. Kısacası kitap gerçekten mükemmeldi ben baya beğendim. 5 / 5
Ölüler KonuşamazDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20228,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Operatöre Bağlanıyorsunuz Yorumu
10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2021 22:03
Operatöre Bağlanıyorsunuz Kübra’dan okuduğum ilk kitaptı yani yazarla tanışma fırsatı edindim ve gerçekten yazım diline aşık oldum. Normalde ben kitapları en az 5-6 günde bitiren yavaş okuyan bir insanım ama bu kitabı 3 günde bitirdim çünkü yazım dili mükemmeldi gerçekten su gibi aktı gitti. Bir sayfa daha bir sayfa daha derken bi baktım kitap bitmiş kitabı çok sevdim ve size gerçekten fazlasıyla önerebileceğim bir kitap. İçinde +18 öge hiç bir şekilde yok her kitle okuyabilir bence. Verdiğiniz paraya değicek mükemmel bir kitap ben kesinlikle tavsiye ediyorum. 10/10
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
Sokak Nöbetçileri
10/10
·720 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Ben kitabı şahsen çok sevdim. Kitap bana gerçekten çok şey kattı okumanızı fazlasıyla tavsiye ediyorum. Aslında kitaba başlarken pek bi beklentim yoktu ama mükemmeldi gerçekten yazım dili olsun konusu olsun. Aslı’nın yazım dili gerçekten çok güzel duyguları çok güzel ifade ediyor. Benim yorumlarım bunlar dediğim gibi vereceğiniz paraya gerçekten değen bir kitap.
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
Düşman Okullar
7/10
Güzel ama biraz eksikleri var. Mesela konu biraz basit ama gittikçe basitliği biraz azılıyor. Kitaptaki Sıla karakteri nedense biraz favım. Ve kitapta bazı yerler çocuksu mesela dil falan çıkarması ama yine güzel. Tavsiye ederim ama size bağlı.
Düşman OkullarDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20176,8bin okunma
Karantina Serisi
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
141 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2020 22:09
Şu zamana kadar okuduğum en güzel seriydi. Yazarın anlatım dili acayip iyi. Seriye ve karakterlere o kadar bağladım ki anlatamam. Seri bittiği gün ağladım yani o kadar. Kitap beni çok etkiledi. Hayata bakış açımı etkiledi. Konusu acayip iyi. Fazlasıyla tavsiye ederim.
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma