BAL

BAL
@melodilek
“Kitap okuyarak dünyayı kurtaramam; ama dünyamdan bir nebze kurtulabilirim.”
Kaymakam Adayı
Lisans
Kayseri
18 Temmuz
218 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Kitap okumanın en önemli faydası hiç kuşkusuz insanın kendini tanımasını sağlamasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·424 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Öyle bir kitap ki, hem akıcı, hem bilgilendirici hem de tatmin edici... Okurken sonunun nereye çıkacağını kestiremediğiniz, gözünüzün önünde bir film sahnesi gibi beliren o satırlara hem kalbimi hem göz yaşlarımı bıraktım. Demiş ya Michel de Montaigne; çünkü bizi mutlu eden; bir şeyin sahibi olmak değil, tadına varabilmektir... işte ben bu kitapta tadına vararak mutlu oldum. ☆Okuyun, okutturun.
Edebiyat
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma
Hayatını vazgeçtiklerin belirler. Bu yüzden bir karar alırken neyi seçtiğinden ziyade, nelerden vazgeçtiğini çok iyi sorgula.
Edebiyat
Sevmek, her bir hücreniz "kaç" derken bile kalmak demektir.
Edebiyat
Belki de yıllardır tanıdığımızı sandığımız insanları gerçekten de hiç tanımıyorduk.