Ramazan ayı boyunca her hafta düzenli olarak gruplaşa kitaplardan uyarlanan film ve dizileri izleyip, instagram aracılığı ile hikayelerde yer vermek gibi bir etkinlik düşünüyorum sizce?
Sorunumuz anlaşamamak değil. Konuşsak, anlaşırız. Dinlesek, çözeriz. Ama anlamaya, dinlemeye, sorunları çözmeye gerek duymuyoruz. Bütün ilişkileri mücadele haline getirip, haklı olmayı, mutlu olmaya tercih ediyoruz. Yani anlamaktan kaçıyoruz. Anlamak eylem gerektiriyor çünkü.