Az önce Twitter’da size okuma alışkanlığını kazandıran kitap hangidiydi diye bir soru gördüm, unutmamışım aklıma direk geldi: Bir Küçük Osmancık Vardı. İlkokulda çok severek okuduğum birkaç kitap daha hatırlıyorum ama 4 veya 5.sınıfta bu kitabı bitirdikten sonra yeni kitaplar almak istemiştim, roman okumanın ne kadar harika bir şey olduğunu düşünmüştüm. O günden bu güne çok romanlar birikti okunan. Eğer etrafınızda ilkokul sonda çocuklar varsa diye önereyim. Tam olarak beni etkileyen neydi hatırlamıyorum ama konusu kaçıran Osman’ın ailesinin endişesi ve Osman’ın yaşadıkları. Sonunda liseye geçen Osman’ın müdürünün yardımıyla kitap tatlı bitiriyordu sanırım.