Farkında olmaktan kaçındığımız şey, ne kadar kötü olursa olsun geçmişten kopamamanın SADECE BİZİ YARALADIĞIDIR. “Onların” aldırış ettiği yok. Genellikle “onlar” farkında bile değil. Bu anı dolu dolu yaşamayı reddetmekle sadece kendimize zarar veriyoruz.