📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Can Yücel diyor ya "Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile bakmadan." Bu sözün üstüne söylene bilecek en uygun şeyi sanırım Oğuz Altay 'ın satırlarında buldum, "Gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki."
Kitap okuyun, çikolata yiyin, yeni müzikler keşfedin, geçmişi unutun, uyuyun, çay kahve için, hayvanlarla vakit geçirin. Kimsenin hayatınızı karartmasına izin vermeyin ve herşeye rağmen mutlu olun...😌