M

İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama gene de şunu söyleyeceğim, tüm hayatını bir kadının aşkına yatıran, kaybedince de çöken, artık hiçbir işe yaramayacak kadar kendini bırakan, hayata küsen bir erkek, erkek değildir.
Sayfa 41·Kitabı okuyor
Geçmişini yitirmekle her şeyini yitirmişti
Sayfa 39·Kitabı okuyor
üstelik, âşıklar dünyanın en aksi insanları olurlardı.
Derdini söylemeyenin acıyanı da olmazmış.