“Einstein E = mc2 ile kütle ve enerji arasındaki ayrımın yersiz olduğunu, kütle ve enerjinin aynı şeyin iki ayrı yönünden başka bir şey olmadığını gösterdi. Yıl 1915’ti. Einstein 1915’te herhangi bir yerde evrenin şeklinin, o yerde mevcut kütle ve enerji tarafından belirlendiğini gösterdi. Bu arada, kütleçekimin bir kuvvet olduğu görüşünü de ortadan kaldırmış oldu. Kütleçekim sadece geometridir. Bükümler ve eğimler. Madde ve enerjinin yarattığı.”