derinliklerinizdeki korları hissedebiliyor musunuz..? ateş parçalarını sonra hâleleri? ya bıraktığı yaraları.. hepsi içerden cızırdatıyor kalbinizi değil mi..? sonra yüzünüze ya tebessüm olarak yansıyor ya da belki daha da kötüsü vuku buluyor; gözlerinize düşen o hâle bir başkasını yakıyor..belki de çok sevilen bir başkası.. işte oradan kaçası geliyor insanın, koşarak kaçası.. ardına dönüp bakmadan, bakarsa tökezleyip düşeceğini, daha büyük cızırtılara sebep olacağını bildiğinden.. koşası geliyor hızlıca.. sonra anlıyor ki insan; kendi yaraları bir başkasını yaralamamalı..
#kalemim