Gidilen yere eli boş gidilmez.
Ey Rabbim ben boş gelmedim, suç getirdim.
Dağların bile çekmekten aciz kalacağı o ağır günah yükünü, iki büklüm olmuş sırtımla pek güç getirdim.
Aslında içimizde var olan fakat dışarıya çıkmayan, çıkamayan duygular ve düşünceler vardır ya işte onları barındıran...
"Günah içinde yaşıyorum. Ölürken kendim için yaşıyorum. Artık hayatım bana ait olmaktan çıkıyor. O, kötülüğün kurbanıdır şimdi. İyilik Allah'tan(Tanrı'dan) gelir. Ama kötülüğü kendim seçiyorum(yaratıyorum). Düzensiz isteklerime bırakıyorum kendimi. Özgürlük adına, özgürlüğümü zorla zincire vurdum. Kutsal olan şeylerimi ölümlülüğe sürükledim."
Sevgili Dost
Ama tanıyorum yine onları. Utandırmamak için tanımamazlıktan geliyorum. Kulak kesilecek bir söz kalmadığını görüp Van Gogh gibi kulağımı kesiyorum.