Her zaman iyi taraf diye bir sey olmayabilir. Ya da kötü taraf. Çoğu insan, ortada bir yerdedir.
Birçok gerçek, kandırmaca gibi gelir insana. Kralliklar layık oldukları prenslere kalır, çiftçi kızlar yok yere ölür; bazen de cadılar, kurtarılmayı hak eder. Hatta oldukça sık olur bunlar.Şaşırtıcı derecede sık.