Aişe

Aişe
@mercann_a
Yenilgiler ve yanılgılar
Annemm...
Kimi gün öylesine yalnızdım Derdimi annemin fotoğrafına anlattım. Annem Ki beyaz bir kadındır. Ölüsünü şiirle yıkadım. Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz bayım. Öldüğü gece terliklerindeki izleri okşadım... Didem Madak Annemm, güzelim... Güzel sıfatına en çok gidenim. Sensizliğimizin 7. Senesinde rüyalarıma gelmeni dilerim.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Gözlerin iki siyah karanfil gibi Gözlerini alsam yakama taksam...
Sayfa 18·Kitabı okudu
Şiir
Eğer ben yalnızsam, yanılmışsam Elimden tut yoksa düşeceğim.
Sayfa 3·Kitabı okudu
Şiir
Ne kadar kısa yaşıyoruz Ne uzun ölüyoruz...
Sayfa 96·Kitabı okudu
Alıntı
Yolcu ve bizler (diğerleri)...
Yolcu, bir gün yolunu yitirirsen, artık eski yolunu bulmaya çalışma. Yeni bir yol ara kendine.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Reklam