Çevremdeki insanların devamlı mutsuz ve melankolik takılması beni çok yoruyor. Açan çiçekten bile günlerce mutlu olabilen bende mi sorun var acaba ? Ve sanırım sadece bana karşı böyleler... Diğer insanlarla gayet güzel gülüp eğlenebiliyorlar...
Yoruluyorum.