Sevgiyi hayatımızın baş köşesine koymalıyız.
Saygı,hoşgörü hayatımızda olmazsa olmaz zaten..
Vefa nedir,merhamet nedir, bunu kavrayabilmek gerek.
Ve en önemlisi;
Vicdan sahibi olabilmek zorunlu etken.
İnciterek,kırarak,hor görerek, aşağılayarak,dışlayarak,yok sayarak insanlık olmaz.
İnsan dediğin;
Bir çiçeğin boynunu bükmesine,
karıncanın incinmesine
izin vermeyendir.
İnsan dediğin;
Çocukların masumiyetini koruyabilendir.
İnsan dediğin;
Başkalarının ağlamasına değil,gülümsemesine
sebep olabilendir.