Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan çoşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün geleceğine o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş ? Ne yapalım ,dersiniz , hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten ... İki yıl mı geçmiş ? Gelmesinin eli kulağında dır...