Çehov'un 4 büyük tiyatro eserinden biri kabul edilen Martı gerçekten çok akıcı bir üsluba sahip.Kadın hatta insan psikolojisinin alt metinlerle desteklendiği bu oyun okunmayı , sahnelenmeyi hatta incelenmeyi hak ediyor.Ancak Çehov çok iyi bir yazar olsa bile kendi kanaatimce tiyatro oyunları , öykülerinin asla yerini tutmaz.Eline sağlık Çehov!
Kendi oluşturduğu devlet felsefesini anlattığı bu kitap 2.Dünya Savaşı'nı daha iyi kavramak için bulunmaz bir eser.Otobiyografi olması kitabın daha da merak uyandırmasını sağlıyor.Eline sağlık Hitler !