Bütün bunları bir yana bırakın, iyi erkek, kötü erkek diye tanımlamalar da asla duyamazsınız. Oysa kadınlar iyi kadın, kötü kadın diye iki ana gruba ayrılmışlardır, ama hiçkimsenin aklına gelmez hoşlanmadıkları bir erkeğe kötü erkek demek.
Kızların yaşamı ya babaya ya kocaya bağlı olarak düzenlenmemeli. Anneler kız çocuklarını belirli değer yargılarıyla, bir şeyler üretmek üzere, kendi gücünü hissettirerek, erkek çocuklardan ayırmayarak yetiştirirlerse, kızların yaşamlarındaki en önemli şey de tazelik olamaz o zaman. Karşılaştıkları erkek "taze bir şeyler" istediği zaman ise, hiç gözyaşı dökmeden "hadi yallah" diyebilirler o erkeğe, kafalarının gücüyle, beyinlerinin tazeliğiyle.
O babalarımız ki, soğuktular, gülmezlerdi, okşamaz ve öpmezlerdi ve biz onları hep severdik... O babalarımız ki gözlerinin içine gözlerimizi diker, bir sözcük, bir dokunuş beklerdik boşu boşuna...