“Lanet olsun, gerçekten çok özür dilerim.”
“Özür dilemeyi bırak,” diye inlerken başını tutuyordu.
“Doğru, özür dilerim,” dedim mırıldanarak. Ağırlığını üzerime verdiğini hissediyordum. “Ama gerçekten üzgünüm. Haberin olması için söylüyorum.”
Açık konuşmak gerekirse o kadar basit bir dille yazılmış bir kitaptı ki sırf kitapları yarım bırakamadığım için zorla bitirdim. Hiç beğenmedim. Her şeyiyle çok basitti. Adora’nın karakterleri asla yazamadığını düşünüyorum. Bütün karakterler çok karikatürize yazılmıştı. Hiç beğenmedim, benlik bir kitap değil. Wisteria serisini biraz merak ediyordum ama bu kitaptan sonra yazarın başka kitaplarını okumak istemiyorum.
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,463 okunma