Oscar Wilde'dan okuduğum ilk kitap "Aforizmalar" oldu ve yazarı gerçekten çok sevdim. Evlilik ve kadınlar ile ilgili olan düşünceleri bana bir tık uymadı, çok keskin bir dile sahip olması bu konularda hoş gözükmemiş. Aforizmaları okumaya ilk Franz Kafka ile başladım ve bence Oscar Wilde'ın aforizmaları katbekat daha iyiydi. Okurken çok keyif aldım ve diğer kitaplarını merak etmeye başladım. En yakın zamanda Dorian Gray'in Portresi okumak istiyorum.
AforizmalarOscar Wilde · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20231,117 okunma