İnsanoğlunun en büyük hatası geçmişe takılıp kalması gibi geliyor. İnsan yapısı gereği hazcıdır, hep mutluluk ister acıdan kaçar. Kaçtıkça daha çok acı çeker, geriye gider, aklına bile gelmeyecek şeyler yaşar. Bunun çözümü hep mutlu olmayı istemek ya da acıdan kaçmak değil, olan durumu kabul edip yoluna bakmaktır ya da dengeyi sağlamaktır.