Bir uyku uyusam deliksiz
Gözaltı torbalarımdan kuşlar öpse
Öyle çaresiz
Öyle yorgun
Öyle uykusuzum ki
Sen
Eteklerinden kuşların su içtiği
Gölgende bana da bir uzanmalık yer versen
Bir kış gürgeni'nin peşinden gidiyorum
o ara sıra uçuyor ben diz üstü çöküyorum
rüyalarımda gördüğüm atlardan bile güzel
dallarını yapraklarını ayrı ayrı öpüyorum
onun kanatları var uçurumdan korkmaz elbet
köklerinden boşalmış bir ağaç, nasıl güzel
benim dizlerim kanıyor bütün ecza gövdesinde
bir ağaç nasıl sevilir bilmiyorum hiç yardım et
bir kış gürgeni'ne
bir yaz günü
aşık oldum
medet!