Aslına kitaba ilk başladığım zaman fazlasıyla o kurulan dünyaya giriş yaptım. Uzun zamandır klasik kitap okumalarımdan sonra, böyle hafif kitap okumak çok güzel geldi. Konusu asla sıkmıyor, sayfaları atladıkça ne olacak diye merak duygusu uyandırıyor. Lily ile siz de olaylara başka bir göz ile bakıyorsunuz. Yaşadığı istismar ve aldığı kararları bende onunla birlikte empati edebildim. En çok da kitabın yazarının son sözünü çok sevdim. Her şey tamamen kafamda oturdu. Çok beğendim!