Bronte kardeşlere bayılıyorum. Bu kitap da çok beğendiğim bir eserler arasına girdi. Resmen kitap ile yaşadım sayılır. Onlar ile nefesimi tutup, heyecanlandım. Yapılan hatalar, çıkarılan dersler her şey okuyucuya ders niteliğinde. Eski dönem klasikler arasında mutlaka ama mutlaka okunması gereken bir kitap.. Canım Helen sen çok yüce gönüllü bir insansın!