Çok uzun zamandır okumayı sabırla bekliyordum. Sonunda kitabı elime aldım. İşlerim olmasına rağmen kısa zaman içinde bitirdim. En sevdiğim yazarlardan Ayşe Kulin’in dili ve anlatım tarzlarını hep sevmişimdir. Gelelim Aylin’in hayatına, gerek çocukluğu gerekse yetişkinlik çağları, yaşadıkları zorluklar kötü günleri, iyi günleri bende kalıcı duygular bıraktı. Yeri geldi onunla birlikte üzüldüm yeri geldi mutlu oldum. Ama kitabın ortalarına doğru tek düşünce edindim. Her ne olursa olsun hayatındaki güzellikleri kaybetmemeye çalışmak. Daha yaşayacağı güzel yılları elinden alınan bir kadına çok çok üzüldüm. Keşke daha güzel bir son yaşasaydı. Her zaman kalbimde yer alacaksın Aylin..
Adı: Aylin
“Kimseyi kırmamak, üzmemek şartıyla, istediğin her şeyi dene. Bir gün çekip giderken , geride ne aklın kalsın, nede senin yüzünden kırılmış bir yürek.” demişti bir keresinde Aylin.