Kitabı elime aldığım andan itibaren o dünyasına giriş yaptım. Bazen Tara yerine kendimi koydum ve yaşadıklarımı onunla bir kez daha kavrayabildim. Farklı dinler, yaşamlar yaşansa da aslında aynı sorunları yaşıyoruz aslında. Ama hikayede en çok sevdiğim ve kendimi ona yakın gördüğüm karakter Tyler’dı. Tyler ile ilgili daha çok şey okumak isterdim. Ama yine de böyle bir kitabı önerilerle almama ve okumama çok seviyorum. Kendimi kazanmış gibi hissediyorum. Teşekkürler Tara Westover..