İlk okuduğumda 8. Sınıftaydım ve çok sarmadı yarım bıraktım. Tekrar okuduğumda güzel anlamlar çıkardım. Ama yine de çok bana hitap eden bir kitap değil.
Kitap gerçekten güzeldi ama yaşımdan mı yoksa kendimden kaynaklı bilmiyorum çoğu kısmında çok sıkıldım. Özellikle sürekli anlamadığım tıbbi terimler kullanılıyordu. Yine de gerek konusundan gerek anlatımıyla çok güzel bir kitap. Sonu da çok güzeldi.