📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olursa olsun insanın kafasının attığı noktada silemeyeceği hiçbir Allah'ın kulu yok!
Kimse kimsenin olmamışlığını sonsuza kadar çekmez. Herkesin "benden bu kadar" dediği bir yer vardır.
O yüzden kimsenin sabrını, niyetini nasılsa seviliyorum rahatlığıyla sınamayın.
"Pişman olursunuz..."
Olay beni üzmen değildi..!
Üzüleceğimi bildiğin halde bunu yapmandı.
Neyse;
Sende kalan anılarım var benim,
- İyi bak onlara..?
Çünkü;
Seninle olan savaşım bitti.
- Hoşçakal...