Dünyaya gözümüzü açıyoruz ve o anda,tüm yaşamımızı bağlayacak bir sözleşme imzalamış gibi oluyoruz,ne varki günün birinde bir an gelir "bu imzayı benim yerime kim attı"diye sorabiliriz.
İnsan her zaman aynı insanları görürse bunları yaşamın bir parçası saymaya başlar. İyi, ama bu kişiler de bu nedenle,yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar,canları sıkılır. Çünkü,efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.