Kötü beslenme sadece gıdayla olmuyor.Zihnimizi çöple dolduran ve dikkatimizi derin/güzel olandan alıkoyan her çabuk mesaj,her e-posta veya gönderi de bizi kötü besliyor.Beynimize yedirdiğimiz şeylere dikkat(!) Malumat diyetine ihtiyacımız var. Gözü ve gönlü malayaniden sakınacağımız bir diyete. Yüce olan derindir ve güzel kendisini hemen ele vermez.