Hayatın her anında bize eşlik edecek, ruhumuzu iyileştirmeye, güzelleştirmeye yardımcı olacak harika bir kitap. Kemal Sayar’ın alışıldık kaleminden insanları uyandırmaya gayret eden baş ucu kitabı niteliğinde. Herkesin hayatının farklı dönemlerinde tekrar tekrar okuması gereken “Benim için mi yazıldı acaba?” dedirtecek keyif dolu bir kitap. Okuyun, okutturun :)
Gönül kırıklığına uğrasak da hayatın kötü bir huyu vardır, devam eder. O halde dünyamızı ışıklandırmaya, şenlendirmeye, insanı mamur etmeye gayret edelim.