“ Mutlu koyalım madem” dedi annem. “Mutluuuu, Mutluuu huuu Mutluuu diye çağırırız seni. Her gün mutlu olursun!”
“ Onu düşündüm ben ama Mersin’de Mut diye bir yer var. Oralıyım demek gibi olur. Yanlış anlaşılır. O, o anlama da geliyor “ dedi teyzem.
Akşam olup da Münzir istirahat için kendi salonuna çekilirken Sinimmar’a “ Dile benden ne dilersen!” demiş. O da “Eserimin sizin tarafından beğenilmesi benim için yeterli ödüldür sultanım!” karşılığını vermiş.