Bir ruzgarin esintisinde buluyor insan Bazen huzuru
Gunesin tenine dokunmasinda
Bir Deniz kenarinda ,
Yurudugunde ayagina batan taslarda
Kulaginda ; ruhunun melodisi
Biraktiginda kendini kumlara
Yuzune dusen her gunes isigina ellerinle dokundugunda….
Var olmak garip bir bicim
Kulagimda savrulan saclarim, hepsi birsey fisildiyor bana
Bestelerin asigiyim
Sozlere gerek mi var ?
Dogru kelimeler her zaman bulunamiyor sonucta
AMA hissedersinn bilirsin
Bil ki herseye ragmen yurudugum yolda , Yagan yagmur da Doğan guneste
Bana nefes aldiriyor
Kendime ait hissettiriyor
Belki de Sadece o an orada
Gunes te Benim gok te Benim
Gozlerimi kapattigmda dusundugum tek sey
Bir sahil kasabasinda
Isssiz sessiz karanlikta
Yildizlarin altında
Dunyanin en guzel eZgilerini dinlemektir.