Md

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir ruzgarin esintisinde buluyor insan Bazen huzuru Gunesin tenine dokunmasinda Bir Deniz kenarinda , Yurudugunde ayagina batan taslarda Kulaginda ; ruhunun melodisi Biraktiginda kendini kumlara Yuzune dusen her gunes isigina ellerinle dokundugunda…. Var olmak garip bir bicim Kulagimda savrulan saclarim, hepsi birsey fisildiyor bana Bestelerin asigiyim Sozlere gerek mi var ? Dogru kelimeler her zaman bulunamiyor sonucta AMA hissedersinn bilirsin Bil ki herseye ragmen yurudugum yolda , Yagan yagmur da Doğan guneste Bana nefes aldiriyor Kendime ait hissettiriyor Belki de Sadece o an orada Gunes te Benim gok te Benim Gozlerimi kapattigmda dusundugum tek sey Bir sahil kasabasinda Isssiz sessiz karanlikta Yildizlarin altında Dunyanin en guzel eZgilerini dinlemektir.
Edebiyat
“sanmak” kötü birşey…
Geceleri aydinlatan en guzel isik , panjurdan yuzune sizan sokagin Mavi tonlu rengiydi. Tam o an soyutu somutlastirirdi ellerimde… Ellerim elmacik kemiklerinde…
Aşk