işte budur bizim en büyük zayıflığımız.kendimizi sevmeyi öğrenmeden, başkasını sevmeye çalışmak. kendi varlığımızı kabullenmeden başkasının varlığını onaylamak ve sindirmeye çalışmak...
"şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim." dedi: "gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda."