Unutmak istediğim o değil aslında. Onun yanımda olmadığı anlar. Ve ben o anları silmek istiyorum. Onun yanımda olmama sebebini yok etmek istiyorum. Çok saçma ama ben sadece o yanımda değil diye kızıyorum. Sinirlendiğim her şeyin sebebi bu ki. Kızdığım, üzüldüğüm her şeyin sebebi yokluğu ve yanınızda olmayan bi insana niye yanımda değilsin diye kızamazsın, kızamıyorum da . Çünkü yanımda değil. Çünkü birine sinirlenebilmen için onun yakınında olması gerekir. Çünkü seni umursamayan bir şeyler anlatmaya çabalamak çok yorucu. Ama yine de anlatmak istiyorum. Beni anlayamadığını bile bile anlatmak istiyorum. Onun yokluğunu ona anlatmak istiyorum da anlayacağını hiç sanmıyorum