Çocuk, "O kadar yalnızım ki! Ah, efendim, öyle yapayalnızım ki! " diye ağlamaya başladı. Herkes bana düşman. "Efendiciğim, kulunuz, köleniz olayım bağırmayın bana!"
..."yeryüzünde inanılmaz derecede büyük bir kötülük hakim."
- "Kötülük ya da iyilik olması neden bu kadar önemli"? diye sordu derviş, "Sultan Mısır'a bir gemi gönderirken, gemideki farelerin huzurlu olup olmadığıyla ilgileniyor mu?"