my

my
@merveyzg
İnsan soyu zayıf, kırılgan, ölümlü, her türlü hastalığa, kazaya, acıya açık ama kendini avutarak yaşıyor, bunları unutuyor. İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama hiçbir güzellik sonsuza kadar sürmüyor. Aksi de doğru, dedim. Kötülük de çirkinlik de mutsuzluk da sonsuza kadar sürmez.