Kitapta yer alan ilk şiirleri çok beğendim. Hem sevdiğim şiirlerinden yer alıyordu hem de bildiğimiz bazı şarkıların bir Sabahattin Ali şiiri olduğunu farkettim. Fakat kitabın son bölümünde yer alan bent kısımlarını maalesef sevdiğimi söyleyemem. Daha doğrusu anlayamadığım için bir beğeni oluşturamadı. Keşke günümüz Türkçesi ile bir çevirisi eklenmiş olsaydı. Öyle olduğunda eminim benden daha yüksek bir puan alırdı.