Bu türde yazılabilecek en iyi kitap bunun gibi olur herhalde. Hiç bana göre değildi ama bazı sahneleri çok cringe geldi bana. Tamam türü belli ama içerik çok boş gerçekten biraz konuya da önem verilebilirmiş. Bundan sonraki kitaplarda da Ava'nın arkadaşlarının hikayesini okuyacağız galiba, prenses olan Bridget'i merak ettiğim için okumayı düşünüyorum.