Çok merak ettiğim bir kitaptı ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Yazarın kalemini çok sevdiğim için bu kitaba bir sans vereyim kesin çok severim diye düşünmüştüm ama bitirene kadar canım çıktı resmen.
Öncelikle kitaptaki karakterler o kadar can sıkıcı, donuk ve sıradan ki öldüklerinde bile hiç umrumda olmadı. Aralarındaki arkadaşlık, sevgi saygı bana hiç bir duyguları geçmedi.
Yazarın anlatımı aşırı sıkıcıydı, anlatmış anlatmış ama ne anlattığı bile belli değil. Başta konu güzel geldi, gümüş işlemesi çeviri ve yabancı diller konusu dikkat çekiciydi ama o kadar uzun ve boğucu anlatmış ki nerdeyse reading slump a girecektim.
Neyse okumazsanız hiçbir şey kaybetmezsiniz bence boş verin.