İnsan okuduğu her kitapta farklı bir macerada farklı bir kişi oluyor. Oğuz Atay okuyup en büyük aşık oluyor, John Verdon okuyup dedektif kesiliyoruz.Kimi zaman bencil kimi zaman dünyanın en saf insanı oluyoruz.Az da olsa kendimiz olmuyoruz, dünyada olmuyoruz.Alıyoruz elimize kitabı,dış dünyaya kapatıyoruz pencereleri ve bambaşka bir dünya..