Belki de kendini yüzeysel hazlarda dağıtmak,aşırı uyarıldıklarında yaşamın sağlıklı,sıcak cazibesinin ortaya çıkmasına izin vermeyen kadim duyguların boğucu,karanlık derinliklerine dalmaktan daha az tehlikeli.
Gerçekten bize aid olan şeyi,Adine,hiç kimse elimizden alamaz.Gerçekten bize ait olan,er veya geç bizim olur.Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir;bize ait olan birlikte gelir,bizimle beraber yürümeyeninse,bizi durdurmasına izin vermemeliyiz.