sultan

sultan
@methodinthemadness
İki insanın sarılarak geçirdiği bu sarsıntı özü olmalı evrenin.
Reklam
Sanki herkes daha güzel bir yaşamın gelip bizi bulmasını bekliyor. ... Daha güzel yaşam diye bir şey yok. Daha güzel yaşamlar ötelerde değil. Daha güzel yaşam başka biçimde değil.
Bazı kitaplar gerçek yaşamdan daha duyarlı, daha büyük boyutlara götürüyor beni.
Uyanmak çıldırmak demek. Uyanmamalıyım. Derin, uzun uyumalıyım. Buna gereksinmem var.
kimseye bağırmadım/kimseye saldırmadım/acıları kendim çektim her zaman
Reklam