"Pes edenler asla kazanamaz ve kazananlar da asla pes etmez." Kötü bir öğüt. Kazananlar hep pes ederler, yani vazgeçerler. Sadece doğru şeyden doğru zamanda vazgeçerler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ne istiyorum hayattan biliyorsun
ben sen olayım, sen, tepeden tırnağa sen
bin defa dünyata gelmek mümkün olsa
her defasında sen, her defasında sen
bir deniz var içimde
ne zamana kadar saklayacağım onu
keşke sana bu korkulu tufanı
anlatacak gücüm olsaydı
öyle doluyum ki seninle
çölün ortasında koşturmak
başımı dağa taşa vurmak
gövdemi denizin dalgalarına bırakmak istiyorum
öyle doluyum ki seninle
benliğimden kayıp yere düşeceğim, toz gibi
bastığın yere baş koyacağım usulca
uçarı gölgene asılıp kalacağım
evet, sevmenin başlangıcıdır bu
belirsizdir olsa da yolun sonu
sevmektir güzel olan
artık düşünmüyorum sonu