...şu an ne kadar üzgün olursanız olun bir yerlerde, belki yıllar sonra karşınıza çıkacak olsa bile sizi çok güzel şeyler bekliyor, sadece çıkacakları anı bekliyorlar.
Çünkü insanlık tarihi davetsiz misafirleri sevmezdi; kahramanlarını kendi seçer, ne kadar usandırıcı bir çabaya girerlerse girsinler hakkı olmayanları acımasızca çevirirdi; talihin ilerlemekte olan arabasından bir kez düşen kişi, arabaya bir daha yetişemezdi.