İyi akşamlar arkadaşlar...
Şimdi şöyle...ben sevdiğim kitaplardan en çok beğendiğim alıntıları Gürcüce çeviriyorum...şiir olsun...roman olsun fark etmez...işte bu tercümelerim için bir facebook sayfa açmak istiyorum ki Gürcü insanlar da okusun ve tanasın Türk edebiyatı. Bu sayfa için de hala isim bulamadım...Tavsiyelerinizi alabilir miyim acaba?