Ben denize aşığım,
Senin gibi sevgilim, sevgi dolu,
Ve bazen senin gibi, deli dolu.
Bir göçebe, bir seyyah.
Bazen, senin gibi gizemli,
Bazen, senin gibi üzgün.
Kimi zaman sessizliğe bürünmüş.
Ben denize aşığım...
youtu.be/57pvc8y87TU
Nasıl bir dünya mı? Haksızlıkların olmadığı bir dünya...İnsanların hepsinin mesut olduğu,hiç olmazsa iş bulduğu,doyduğu bir dünya...Hırsızlıkların ,başkalarının hakkına tecavüz etmelerin bol bol bulunmadığı... Pardon efendim ! Bol bol bulunmadığı ne demek ? Hiç bulunmadığı bir dünya...